کوروشکوروش، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

کوروش کبیر مامان و باباش

به کی رفته؟

1390/1/27 20:59
نویسنده : بابا هاشم
645 بازدید
اشتراک گذاری

 خوب، از هرچه بگذریم سخن این قسمت قضیه خوش تراست.

هممممممممه وقتی یه بچه رو می بینن بعد از ور رفتن به لوپاش و بوسیدنش زود میخوان بدونن که بچه به کی رفته؟

به باباش؟

مامانش؟

بابا بزرگش؟

مامان بزرگش؟

دائیش؟

خاله؟

عمو؟

عمه؟

.......

حالا ببینیم کوروش بابا به کی رفته؟

راحتتون کنم اکثراً میگن به باباش رفته. "خلاص"

من و مامانش همش از خدا می خواستیم بچمون یا به باباش بره یا به مامانش.

اصلا چه معنی داره بچه آدم به یکی دیگه بره!!!!!!!!!!!!

یکی از شباهتهای کوروش و باباش تو خوابیدنشونه

beki

قربونش بشم عین خودم طاق باز می خوابه.

2: خیلی خیلی گرمائیه و اصلا طاقت اینکه پتو بخواد رو پاش باشه رو نداره.

با همین کوچولوئیش سه چهار تا با پاش میزنه پتو رو میندازه کنارو بعد با خیال راحت میخوابه

3: چشم سمت راستش مثل باباش یکدونه خط داره

baba

تو این عکس تقریبا فرق بین پلک بالا و پائینم معلومه سمت راستی یک مقداری افتاده تره .

کوروش جونم همینطوره  قربونش بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بردیا
20 فروردین 90 9:20
چه کورش ناز ه من یکمی از کورش بزرگترم بیا عکسای منم ببین راستی نقاشیتون هم خوبه به نظر من کورش رو مادرش رفته
بردیا
20 فروردین 90 9:21
یادم رفت اسم وبلاگم رو بذارم