کوروشکوروش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

کوروش کبیر مامان و باباش

مسافرت - تهران - میدان آزادی

1390/4/12 13:33
نویسنده : بابا هاشم
10,372 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز تهران موندیم

و چون قرار بود با همه چیز سفر خوش بگذرونیم قرار شد بریم میدون آزادی و عکس بگیریم.

یادمه تو فیلمها و سایتها، یا عکسهای دست این و اون کسایی که میرفتن تهران عشقشون بود که برن میدون آزادی عکس بگیرن که به همه نشون بدن بگن مممممم بله ما رفتیم تهرون دیگه، عکسو حال میکنی؟

ما هم رفته بودیم تهرون - پس باید میرفتیم میدون آزادی عکس می گرفتیم.

خوب حالا

مممممم بعله ، ما رفتیم تهرون دیگه، عکسو حال می کنید؟؟؟؟؟

من و پسرم

 

اول رفتیم بالای برج، بد نبود ولی خیلی جالب هم نبود

 

بعدش رفتیم موزه های مختلفی که تو طبقات برج بود رو ببینیم

اول موزه سنگ - این پرنده هایی که توی عکس هست همه با سنگهای مختلف تراشیده شده.

 

سنگهای صیقل خورده

 

تمساح تراشیده شده از سنگ

 

اینش جالب بود

روبات پیانیست

از روی صفحه مانیتوری که کنار روبات بود یک آهنگ انتخاب می کردیم و اون هم طبق برنامه ای که بهش داده بودن آهنگ رو می زد.

شترق شترق کردن صدا انگشتای روبات با صدای پیانو برابری میکرد

 

این هم روبات پاسخگو که نزدیک درب خروجی گذاشته بودند.

یکی از چندتا خانومی که اونجا کار می کردند گفت روبات پاسخگو رو دیدید؟

بعد راهنمائیمون کرد به محضر روبات

سرش پائین بود و تکون نمی خورد.

خانومه از اون بالا گفت هر سئوالی دارید ازش بپرسید جواب میده.

تعجببه حق چیزای ندیده و نشنیده

گفتم این که تکون نمیخوره. گفت الان همکارم رفتن روشنش کنن.

روبات روشن شد و سرشو بالا آورد و پس از خوشامدگوئی به محضر ما و کوروش کبیر آماده پاسخگوئی شد.

من که میگم یکنفر اون پشت نشسته بود و بجای روبات حرف میزد. اصلاً واقعی بنظر نمی رسید.

خانومه دوباره گفت هر سئوالی دارید بپرسید، جواب میده.

منم گفتم جداً!!!!!!

روبات جان رابطه فیثاغورس رو کلاً توضیح بدهعینک

روباته خشکش زد و جیکش در نمیومد. مثل چیز فقط نگاه میکرد

خانومه ازاون بالا با خنده گفت نه دیگه از این سئوالا. در مورد برج آزادی بپرسین

اوکی اوکی تازه دوزاریم جا افتاد پس هر سئوالی در مورد برج آزادی

پیش خودم گفتم حالا اگه تو جواب سئوالم غیر از رابطه فیثاغورس هم چیزی می گفت خودم که بلد نبودم، چه میدونستم درست میگه یا غلط؟

چندتا سئوال از برج میلاد رسیدم و آخر سر هم گفتم دو دوتا چندتا میشه؟

روبات گفت اطلاعات موجود نیست.

بهش گفتم میشه چهارتا

گفت چهارتا

گفتم خوب حالا بگو دو دوتا چند تا میشه؟  گفت چهارتا

 

......::::::   لینک دانلود فیلمی که از روبات پاسخگو گرفتیم   ::::::......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا نازنازی
31 خرداد 90 18:34
چه عکس جالبی!! ما سال هاست تهرانیم ولی یه عکس هم با برج آزادی نداریم